Thursday, November 26, 2015

Hai-O Mineral Cofee, Bio Evolve

Hai-o adalah jenama MLM yang dah lama wujud kat Malaysia ni. Main product dia yg femes adalah premium beautiful (korset n girdle) utk body reshaping and weight loss jugak. Lepas tu product dia yg femes, sabun hijau tu, mineral coffee and water filter.

Aku ni bukan la peminat MLM sgt. Tapi mama pengasuh Adam tu jual product ni. Oleh kerana nak amek hati pengasuh Adam aku beli la mineral coffee tu 2 kotak. Lagipun aku memang minum kopi pun pagi2. Aku try satu sachet ttbe aku sakit kepala. Esoknya aku try lagi. Pun sakit lagi. Maknanya aku x sesuai ngan kopi tu. Maybe aku x bleh minum 3in1. Yelaaa biasa aku minum kopi o jerr. Aku pun terus kasi 2 kotak tu kat laki aku. Sekotak RM30 20sachet.

Beberapa hari lepas tu mama ckp nk dtg rumah, nk citer pasal hai-o tu. Dia pun datang dengan mentor dia. Citer la pasal hai-o. Aku x reti nk tepis dah. Naseb dlm banyak2 product tu aku tertarik dengan water filter. Sebab memang tgh cari pun. Kebetulan ada offer. Aku pn beli la sambil terus sign up jadi ahli.

Water filter tu nama bio evolve. Kecik dan cantek (sebab kaler hijau my fav kaler). X pakai letrik and x perlu water pump. So just nice. Lepas seminggu je pakai ketara kotoran lekat kat filter luar yg bleh nampak tu. Kotor gila air aku minum selama ni. Huhuuu.

Nanti aku amek gambo

0 comments:

Powered By Blogger