Saturday, July 16, 2011

Teaming With Passion TM

Ramai orang tanya aku:
"Teaming with passion tu apa?"

Teaming with passion tu sejenis course yang dianjurkan oleh TM untuk semua staff TM tak kira level apa. Dari top management sampai la ke level bawahan. Semua kena pergi.

Course ni ala2 course motivasi la. Tujuan untuk meningkatkan passion workers terhadap kerja yang mereka lakukan. Passion tu apa? Passion tu keghairahan, keterujaan. So bila kita buat kerja dalam perasaan yang passion, kerja kita buat tu akan lebih productive.

Aku suka g course ni. Last aku pergi last year. Before masuk finance team lagi. Memang semangat membara la time tu. Aku antara yang batch awal2 yang pergi.

So kepada semua staff TM yang tak pergi lagi course ni, pergi la weeeiii. Best gilerr!!

[wawa]

1 comments:

Unknown said...

Saya ad soala tntg ni .. ap maksud 3R dalam bahagian passion towards customers for life

Powered By Blogger