Sunday, July 3, 2011

MASIH

Ok, this is crazy. My last update is on December 2010. What the fish? Now is July 2011.

Ok, I'm STILL here. Saya MASIH di sini. MASIH sama. MASIH single. MASIH available. MASIH bekerja di tempat lama. MASIH dengan dunia SAP. MASIH dengan kawan2 lama. MASIH dengan HP lama. MASIH menonton Spongebob di waktu lapang. MASIH membaca novel jika rajin. MASIH susah bangun pagi. MASIH belum ada apa yang berubah. Saya MASIH seperti ini.

Itu mungkin penyebab utama saya tidak meninggal sebarang jejak di blog ini. Tiada yang menarik berlaku dalam tempoh ini.

Tapi kenapa harini tergerak hati nak update blog? Mungkin ada sesuatu yang akan berubah. Apakah ia? Mungkin monthly budget saya akan berubah. YA!! Kerana saya BAKAL membeli rumah. YA RUMAH!!HOUSE!! I'm so proud of myself. Doakan segala berjalan lancar. Bila semuanya berjalan lancar, update seterusnya akan menyusul.

[wawa]

0 comments:

Powered By Blogger