Wednesday, July 21, 2010

Seoul Garden

Adooii...lately penat sikit la kat office. Macam banyak keje siki, tapi saya suka.Ya, katakan ya kepada kerja!! Handle CR yang release August. Gila ko, spec baru hantar pagi tadi, nak masuk release Aug, hari ni dah 21hb hoccay...semput den..haha!! (harap2 sempat)

Oh ya, semalam one of my opizmate moving out from TM sbb dapat better offer for her future. Congratz and good luck to her. Even kitorang x penah bekerjasama (even berborak pun x pnh kut), tapi agak terasa la jugak kehilangan dia kerana dia team mate saya. And hari ni saya baru realized dia pun blogger. Oh wow!!tapi rase die bukan nuffnagger sbb macam x nampak jer iklan dia. Btw, hope we will alwiz keep in touch via fb of coz, kerana saya suka kawan ramai ramai. Ya, dia juga ada hutang sesuatu dgn saya iaitu Knowledge Sharing session. Patutnya dia jadi cikgu saya, tapi dh keluar plak dia =(

Lepas tu busy pulak dgn HCM projek tuh. Integration, testing and so on. tapi serious I LIKE!!compared dgn aku baru masuk dlu, gila bosan sbb keje tak mencabar sangat. Level sekarang aku suka...

Untuk mereleasekan sikit otak aku ni, balik keje tadi lepak lepak, makan makan kat Seoul Garden. Located at Plaza Pantai je. Jalan kaki 10 minit dah sampai. Tajaan Puan Maya Shalfawaniz..ekeke..Ya, kawan kawan saya memang hartawan dan dermawan dan budiman..Sila hantar resume jika berminat untuk menjadi kawan Puan Maya. Gerenti kenyang sepanjang masa.

Seoul Garden!!
Ya, nama dia Seoul Garden sbb style makan kat cni mmg macam kat Seoul (aku tak pernah sampai tapi based on drama Korea yang aku tonton laa). Kat sini served daging, ikan, seafood, sayur2, mee, nasi, air, buah, eskrem, rojak, ABC dll. Cara food diserved, kita kena masak sendiri (steamboat style la). Tapi kat sini boleh grill jugak. Tu specialty compared to others la. Time grill tu asap dia banyak woo. Sebijik macam dlm cerita Korea. Haha. Ni second time aku makan sini. 1st time dulu time anniversary MTP tu. Aku belom mampu makan secara individu kat sini sebab mahal woo...sekepala RM44 include free flow drinks. Makan apa saje yg ada dlm kedai tu smpai kenyang. Tadi aku makan banyak gilerr so esok aku pose..ekeke. Harap maaf tiada gamba kerana excited makan dan borak. Untuk maklumat lanjut sila click disini

Actually aku nak sambung wat testing kat rumah tapi entah kenapa aku tak boleh remote PC aku. Terase sangat tensi oke. Oleh kerana aku tak boleh buat keje, novel pun dah abeh bace (kene gie MPh lagi), so bloghopping je la. Dah lama x buat duit dgn blog nih. Kalau dulu rajin giler. Hari ni nampak ada iklan. Baik plak ati En Nuffnang terhadap saya. Hehe

Oh ya, power mata saya sudah bertambah, YA kerana banyak tgk pc, laptop,tv, main game dan yg seangkatan. Ya, saya dah buat spec baru sebab otak dh ting tong. Spec bese2 jer.. (ada ke yang luar biasa). Tapi yang previous frameless, yang ni half frame. Ya, aku memang tak suka yang fullframe. Macam skema jer..hehe

Sekian entry kali ini.

p/s: Ya, saya sedar entry ini banyak YA, YA, dan ya ya ya..hehe

0 comments:

Powered By Blogger