Sunday, July 5, 2015

After Loooonnng Time

Haaa, nampak tak long time tu panjang mane? Betapa lama aku x update blog. Last update citer abang aku kawen. Wtf. Aku dah de anak sedara pun skang. Siap nk dpt adik dh budak tu. Hahahaa. Tu la jantung hati family. Cucu tunggal la katakan si Iskandar tu. Huuuu.

Yang lagi best aku dah kawen pun, dah beranak pun. Sebenarnye every moment tu nk capture kat sini tp kemalasan yang amat. Detik aku kenal laki aku, dia jupe family aku, aku jupe family dia, ktorang btunang, ktorang kawen and the best thing, aku dh BERANAK!!!! Hahahaaa.

Tujuan aku update balik blog ni sbb nk capture moment aku lahirkan anak aku. Pasal kisah aku dan laki aku akan ku update jugak satu hari nanti.

Wait for next post k. Rase rajin nk update kut sbb skang dlm pantang..huhuuu

[Wawa]

0 comments:

Powered By Blogger