Wednesday, March 24, 2010

Dimanakah Keadilan!!

-Satu Kisah Tentang Keadilan-

di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya.kendian, benda tu bergerak ke badan
rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?
bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm
saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni
tapi dia xmau, and masih patuk2 saya
pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.
tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya

saya pun jerit "Oi!rosak nanti, tuan marah lah".
dia melawan lak tu
masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak
akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri
oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~

[wawa]

3 comments:

MrRollies said...

Comel gilaaaa !!!!!!
ARGHH! ! rasa cam nak geghet je kucing tu !!

hafizazmi17 said...

hahahahha, best gler!! kiutnyerrrrrrrr >.<

Salwa Saalodin said...

jangan la geget die...cian die...huhuhuhu

serius citer ni kelaka giler...huhuh